Obchodní podmínky

Základní údaje o poskytovateli služeb


Michaela Vacková

sídlo: Hedvábná 1117/7, 460 06 Liberec 6 

e-mail: vackova@michaelavackova.cz

IČ: 72686286

vedená u Živnostenského úřadu Magistrátu města Liberec

Není plátce DPH


Individuální výuka angličtiny nebo češtiny

Osobní lekce angličtiny či češtiny jsou naplánovány na měsíc předem a jsou placeny dopředu na základě faktury bankovním převodem. Student je povinen uhradit fakturu do termínu splatnosti uvedeného na faktuře (10 dní). V případě neuhrazení faktury může poskytovatel výuku ukončit.


Zruší-li student lekci s předstihem alespoň 24 hodin před počátkem výuky, není poskytovatel povinen vracet studentovi již uhrazenou částku odpovídající této lekci. Strany se však mohou dohodnout na náhradní lekci, ovšem pouze za předpokladu, že to bude v časových možnostech poskytovatele . Student bere na vědomí, že náhradní lekce není povinností poskytovatele.

Zruší-li student lekci v době kratší než 24 hodin před počátkem výuky, není poskytovatel povinen vracet studentovi již uhrazenou částku odpovídající této lekci. Student nemá nárok ani na náhradní lekci.

V případě, že poskytovatel zruší lekci, mohou být předplacené lekce po dohodě:

  • odučeny v náhradním termínu,

  • přesunuty do následujícího měsíce,

  • nebo může být částka za zrušené lekce vrácena na účet studenta.

Osobní lekce mohou být po předchozí dohodě nahrazeny online výukou.

Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích zmíněných během výuky, zejména o soukromých záležitostech a obchodních tajemstvích.

Oznámení ukončení spolupráce

V souladu s § 1746 odst. 2 občanského zákoníku si poskytovatel vyhrazuje právo požadovat, aby student oznámil svůj úmysl ukončit a neobnovovat spolupráci nejméně jeden měsíc předem.

Catchy Talks – konverzace v angličtině po telefonu nebo WhatsApp

Termíny pro konverzace Catchy Talks jsou plánovány na měsíc dopředu a platby jsou prováděny předem na základě faktury bankovním převodem. Student je povinen zaplatit fakturu do termínu splatnosti (10 dní). Pokud faktura nebude uhrazena, poskytovatel může tuto službu ukončit.

Zruší-li student hovor s předstihem alespoň 24 hodin před počátkem , není poskytovatel povinen vracet studentovi již uhrazenou částku odpovídající tomuto hovoru. Strany se však mohou dohodnout na náhradním termínu, ovšem pouze za předpokladu, že to bude v časových možnostech poskytovatele . Student bere na vědomí, že náhradní hovor není povinností poskytovatele.

Zruší-li student hovor v době kratší než 24 hodin před počátkem , není poskytovatel povinen vracet studentovi již uhrazenou částku odpovídající tomuto hovoru. Student nemá nárok ani na náhradní termín.

V případě, že poskytovatel zruší hovor, může být po dohodě:

  • odučen v náhradním termínu,

  • přesunut do následujícího měsíce,

  • nebo může být částka za zrušený hovor vrácena na účet studenta.

Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích zmíněných během výuky, zejména o soukromých záležitostech a obchodních tajemstvích.

Oznámení ukončení spolupráce

V souladu s § 1746 odst. 2 občanského zákoníku si poskytovatel vyhrazuje právo požadovat, aby student oznámil svůj úmysl ukončit a neobnovovat spolupráci nejméně jeden měsíc předem.

Skupinové kurzy angličtiny nebo češtiny – pro maximálně 4 studenty

Termíny kurzů jsou naplánovány na měsíc dopředu a platby jsou prováděny předem na základě faktur převodem na účet. Studenti jsou povinni zaplatit fakturu do termínu splatnosti (10 dní). Pokud faktura nebude uhrazena, poskytovatel může kurz ukončit.

Pokud se student nemůže zúčastnit některé z lekcí, bude mu obsah zameškané výuky zaslán e-mailem. Neúčast na lekci neopravňuje k vrácení části kurzovného.

Pokud se student nemůže dlouhodobě účastnit kurzu z osobních důvodů, kurzovné se nevrací, s výjimkou vážných zdravotních důvodů, které studentovi znemožní zúčastnit se více než poloviny lekcí. Tuto skutečnost je nutné doložit lékařským potvrzením.

Pokud se na kurz nepřihlásí dostatečný počet studentů, poskytovatel si vyhrazuje právo kurz zrušit. V tomto případě budou veškeré uhrazené platby vráceny do 7 dnů od zrušení kurzu.

V případě zrušení jednotlivé lekce poskytovatelem bude výuka po domluvě se studenty odučena v náhradním termínu. Pokud je kurz z vážných důvodů poskytovatelem ukončen, bude studentům vrácena částka za všechny nevyčerpané lekce do 7 dnů od zrušení kurzu.

Lekce mohou být po předchozí domluvě nahrazeny online výukou.

Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích sdělených během výuky, zejména o soukromých záležitostech a obchodních tajemstvích.

Oznámení ukončení spolupráce

V souladu s § 1746 odst. 2 občanského zákoníku si poskytovatel vyhrazuje právo požadovat, aby student oznámil svůj úmysl ukončit a neobnovovat spolupráci nejméně jeden měsíc předem.

Kurz "Anglicky o psychologii a seberozvoji"

Platba za kurz je fakturována předem a hrazena převodem na účet. Účast na kurzu je podmíněna zaplacením kurzovného.

Pokud student odstoupí z kurzu před jeho zahájením (po podání závazné přihlášky, ale před první lekcí), bude mu účtováno 15 % celkové ceny kurzu.

Pokud se student nemůže zúčastnit některé z lekcí, bude mu obsah zameškané výuky zaslán e-mailem. Neúčast na lekci neopravňuje k vrácení části kurzovného.

Pokud se student nemůže dlouhodobě účastnit kurzu z důvodu osobních překážek, kurzovné se nevrací, s výjimkou vážných zdravotních problémů, které znemožní účast na více než polovině lekcí. Tuto skutečnost je nutné doložit lékařským potvrzením .

Pokud se na kurz nepřihlásí dostatečný počet studentů, poskytovatel si vyhrazuje právo kurz zrušit. V tomto případě budou všechny uhrazené platby vráceny do 7 dnů od zrušení kurzu.

V případě zrušení jednotlivé lekce poskytovatelem bude výuka po domluvě se studenty odučena v náhradním termínu. Pokud je kurz poskytovatelem z vážných důvodů ukončen, bude studentům vrácena částka za všechny nevyčerpané lekce do 7 dnů od zrušení kurzu.

Lekce mohou být po předchozí dohodě nahrazeny online výukou.

Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích sdělených během výuky, zejména o soukromých záležitostech a obchodních tajemstvích.

Reklamace

Pokud je student nespokojen s kvalitou poskytovaných služeb, musí o tom neprodleně informovat poskytovatele písemně na e-mailovou adresu vackova@michaelavackova.cz. Po obdržení reklamace bude student písemně informován o jejím řešení.

V případě sporu má student právo na mimosoudní řešení. Subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. Další informace o možnostech mimosoudního řešení sporů jsou k dispozici na jejich stránkách www.coi.cz. Student může také využít platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na internetových stránkách https://ec.europa.eu/consumers/odr/.