Obchodní podmínky platné od 1.9.2025
Základní údaje o poskytovatelce služeb :
lektorka Michaela Vacková
sídlo: Hedvábná 1117/7, 460 06 Liberec 6
e-mail: vackova@michaelavackova.cz
IČ: 72686286
vedená u Živnostenského úřadu Magistrátu města Liberec
Není plátce DPH
1. Individuální výuka angličtiny nebo češtiny
Osobní lekce angličtiny či češtiny jsou naplánovány na měsíc předem a jsou placeny dopředu na základě faktury bankovním převodem. Fakturu student obdrží e-mailem vždy k 1. dni v měsíci. Student je povinen uhradit fakturu do termínu splatnosti uvedeného na faktuře (10 dní). V případě neuhrazení faktury může lektorka výuku ukončit.
2. Rušení a změny výukových hodin:
a) Chce-li student zrušit termín lekce, musí tak učinit minimálně 24 hodin předem. Potom se lekce nahradí alternativní výukovou hodinou.
b) Alternativní výuková hodina bude tzv. elektronická lekce - student obdrží studijní materiály a úkoly e-mailem, po vypracování je lektorka zkontroluje, ohodnotí a zašle je studentovi zpět. Tím se lekce považuje za splněnou.
c) Při pozdějším zrušení (méně než 24 hodin před výukou) bude lekce fakturována v plné částce, jako kdyby se uskutečnila. Prosím o akceptování této zásady.
d) Student může lekci samozřejmě vynechat z důvodu nemoci - lektorka bude respektovat zrušení 1 lekce za pololetí (tzn. 1 x lekce v termínu září-leden a 1 xlekce v termínu únor-červen). Bude-li nemoc delší, nahradí se výuka formou elektronických lekcí -- viz bod 2b.
e) Pokud student přeruší lekce pro čerpání dovolené či prázdnin a nahlásí to lektorce v řádném termínu (viz bod 2a), může pak samozřejmě opětovně navázat.
f) Pokud bude docházet k rušení lekcí opakovaně, může to být pro lektorku podnět k ukončení spolupráce.
Tyto postupy uplatňuje lektorka na základě vlastních zkušeností. Bez pravidelného kontaktu s jazykem a při vynechávání hodin se studenti často vracejí v pokroku zpět. Efektivita výuky se pak snižuje nebo je minimální, což studentům nepřináší očekávaný užitek.
3. Zrušení lekce ze strany lektorky:
Dojde-li ke zrušení lekce ze strany lektorky, bude studentovi nabídnuta online lekce, kterou student může, ale nemusí přijmout. Nepřijme-li, bude mu částka za lekci buď vrácena na účet, nebo se o její výši pokrátí platba na následující měsíc, na základě dohody mezi lektorkou a studentem.
Lektorka se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích zmíněných během výuky, zejména o soukromých záležitostech a obchodních tajemstvích.
Oznámení ukončení spolupráce
V souladu s § 1746 odst. 2 občanského zákoníku si lektorka vyhrazuje právo požadovat, aby student oznámil svůj úmysl ukončit a neobnovovat spolupráci nejméně jeden měsíc předem.
4. Skupinové kurzy angličtiny nebo češtiny -- pro maximálně 4 studenty
Termíny kurzů jsou naplánovány na měsíc dopředu a platby jsou prováděny předem na základě faktur převodem na účet. Studenti jsou povinni zaplatit fakturu do termínu splatnosti (10 dní) -- viz bod 1. Pokud faktura nebude uhrazena, lektorka může kurz ukončit.
Pokud se student nemůže zúčastnit některé z lekcí, bude mu obsah zameškané výuky zaslán e-mailem - viz bod 2b. Neúčast na lekci neopravňuje k vrácení části kurzovného.
Pokud se student nemůže dlouhodobě účastnit kurzu z osobních důvodů, kurzovné se nevrací, s výjimkou vážných zdravotních důvodů, které studentovi znemožní zúčastnit se více než poloviny lekcí. Tuto skutečnost je nutné doložit lékařským potvrzením.
Pokud se na kurz nepřihlásí dostatečný počet studentů, lektorka si vyhrazuje právo kurz zrušit. V tomto případě budou veškeré uhrazené platby vráceny do 7 dnů od zrušení kurzu.
V případě zrušení jednotlivé lekce lektorkou bude výuka po domluvě se studenty odučena v náhradním termínu. Pokud je kurz z vážných důvodů lektorkou ukončen, bude studentům vrácena částka za všechny nevyčerpané lekce do 7 dnů od zrušení kurzu.
Lekce mohou být po předchozí domluvě nahrazeny online výukou.
Lektorka se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích sdělených během výuky, zejména o soukromých záležitostech a obchodních tajemstvích.
Oznámení ukončení spolupráce
V souladu s § 1746 odst. 2 občanského zákoníku si lektorka vyhrazuje právo požadovat, aby student oznámil svůj úmysl ukončit a neobnovovat spolupráci nejméně jeden měsíc předem.
5. Reklamace
Pokud je student nespokojen s kvalitou poskytovaných služeb, musí o tom neprodleně informovat lektorku písemně na e-mailovou adresu vackova@michaelavackova.cz. Po obdržení reklamace bude student písemně informován o jejím řešení.
V případě sporu má student právo na mimosoudní řešení. Subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. Další informace o možnostech mimosoudního řešení sporů jsou k dispozici na jejich stránkách www.coi.cz. Student může také využít platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na internetových stránkách https://ec.europa.eu/consumers/odr/.