Obchodní podmínky

Základní údaje o poskytovateli služeb


Michaela Vacková

sídlo: Hedvábná 1117/7, 460 06 Liberec 6 

e-mail: vackova@michaelavackova.cz

IČ: 72686286

vedená u Živnostenského úřadu Magistrátu města Liberec

Není plátce DPH


Individuální výuka angličtiny nebo češtiny

Osobní lekce angličtiny či češtiny jsou naplánovány na měsíc předem a jsou placeny dopředu na základě faktury bankovním převodem. Student je povinen uhradit fakturu do termínu splatnosti uvedeného na faktuře (10 dní). V případě neuhrazení faktury může poskytovatel výuku ukončit.


Zruší-li student lekci - ať už s předstihem 24 hodin před počátkem výuky nebo v době kratší než 24 hodin před počátkem výuky , není poskytovatel povinen vracet studentovi již uhrazenou částku. Poskytovatel a student se mohou domluvit na náhradní lekci, to ale není povinností poskytovatele.

V případě, že poskytovatel zruší lekci, mohou být předplacené lekce po dohodě:

  • odučeny v náhradním termínu,

  • přesunuty do následujícího měsíce,

  • nebo může být částka za zrušené lekce vrácena na účet studenta.

Osobní lekce mohou být po předchozí dohodě nahrazeny online výukou.

Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích zmíněných během výuky, zejména o soukromých záležitostech a obchodních tajemstvích.

Oznámení ukončení spolupráce

V souladu s § 1746 odst. 2 občanského zákoníku si poskytovatel vyhrazuje právo požadovat, aby student oznámil svůj úmysl ukončit a neobnovovat spolupráci nejméně jeden měsíc předem.


Skupinové kurzy angličtiny nebo češtiny – pro maximálně 4 studenty

Termíny kurzů jsou naplánovány na měsíc dopředu a platby jsou prováděny předem na základě faktur převodem na účet. Studenti jsou povinni zaplatit fakturu do termínu splatnosti (10 dní). Pokud faktura nebude uhrazena, poskytovatel může kurz ukončit.

Pokud se student nemůže zúčastnit některé z lekcí, bude mu obsah zameškané výuky zaslán e-mailem. Neúčast na lekci neopravňuje k vrácení části kurzovného.

Pokud se student nemůže dlouhodobě účastnit kurzu z osobních důvodů, kurzovné se nevrací, s výjimkou vážných zdravotních důvodů, které studentovi znemožní zúčastnit se více než poloviny lekcí. Tuto skutečnost je nutné doložit lékařským potvrzením.

Pokud se na kurz nepřihlásí dostatečný počet studentů, poskytovatel si vyhrazuje právo kurz zrušit. V tomto případě budou veškeré uhrazené platby vráceny do 7 dnů od zrušení kurzu.

V případě zrušení jednotlivé lekce poskytovatelem bude výuka po domluvě se studenty odučena v náhradním termínu. Pokud je kurz z vážných důvodů poskytovatelem ukončen, bude studentům vrácena částka za všechny nevyčerpané lekce do 7 dnů od zrušení kurzu.

Lekce mohou být po předchozí domluvě nahrazeny online výukou.

Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích sdělených během výuky, zejména o soukromých záležitostech a obchodních tajemstvích.

Oznámení ukončení spolupráce

V souladu s § 1746 odst. 2 občanského zákoníku si poskytovatel vyhrazuje právo požadovat, aby student oznámil svůj úmysl ukončit a neobnovovat spolupráci nejméně jeden měsíc předem.


Reklamace

Pokud je student nespokojen s kvalitou poskytovaných služeb, musí o tom neprodleně informovat poskytovatele písemně na e-mailovou adresu vackova@michaelavackova.cz. Po obdržení reklamace bude student písemně informován o jejím řešení.

V případě sporu má student právo na mimosoudní řešení. Subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. Další informace o možnostech mimosoudního řešení sporů jsou k dispozici na jejich stránkách www.coi.cz. Student může také využít platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na internetových stránkách https://ec.europa.eu/consumers/odr/.